Telefonpasning er en kæmpe fordel

Med telefonpasning er der altid nogen der svarer din telefon!Er du erhvervsdrivende, så er der mange fordele for dig ved at vælge professionel telefonpasning – for mig er det i hvert fald en kæmpe fordel. Efter jeg har valgt at købe telefonpasning ude i byen, kan jeg arbejde uforstyrret og risikerer aldrig at miste et vigtigt opkald fra en kunde. Det behøves ikke være en dyr fornøjelse. Faktisk er telefonpasning langt billigere end de fleste går og regner med.

Telefonpasning – sådan fungerer det
Hvis du køber telefonpasning via Regus, er der en professionel receptionist, der tager alle dine opkald. Når telefonen ringer, kan hun se på sin skærm, at det er en kunde, der ringer til din virksomhed, så hun besvarer telefonopkaldet i din virksomheds navn. Afhængigt af den aftale du har lavet, viderestiller hun opkaldet eller tager imod besked og kontaktinformationer fra vedkommende, så du kan ringe tilbage, når du har tid.

Dette afhænger helt og aldeles af dine ønsker. Du kan sågar lave en aftale om, at receptionisten har adgang til din kalender, så de kan se om de kan viderestille opkaldet eller om du sidder i møde.

Selvom jeg er freelancer får mine kunder (og potentielle kunder!) nu et professionelt indtryk af min lille virksomhed, når de ringer. Og de får altid den optimale service. Tidligere nåede jeg ikke altid at tage telefonen og så røg de direkte på min telefonsvarer. Nu får de i stedet en smilende receptionist, der er vant til kundekontakt, i røret.

Det bedste ved det hele er nok, at jeg slipper for trælse sælgere. Jeg har lavet en aftale med receptionisterne om at de aldrig stiller sælgere videre til mig, men blot giver mig deres informationer, så jeg kan kontakte dem, hvis det er relevant for mig – og det er det jo sjældent. På den måde sparer jeg mange timer om måneden ved ikke at blive forstyrret af de snakkende sælgere, der taler og taler og taler og ikke tager et nej for gode varer.

Så alt i alt er telefonpasning noget, jeg trygt kan anbefale til andre freelancere, der ikke selv har tid til at tage telefonen i det daglige.

Dette indlæg blev udgivet i Telefonpasning og tagget . Bogmærk permalinket.

Der er lukket for kommentarer.